۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۲۹۴۴۱
نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری:

مطالبه مشکلات از مسئولان با اخلاق خوب و نحوه صحیح باشد

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان گفت: هر کجا که مشکلی وجود دارد باید از مسئولان به نحو صحیح و با اخلاق خوب رفع آن را مطالبه کرد، درغیراین‌صورت دنبال راهکار دیگری بود.
مطالبه مشکلات از مسئولان با اخلاق خوب و نحوه صحیح باشد
آیت‌الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال و بختیاری مجلس خبرنگاندر گفت‌وگو با جهانبین نیوز، با بیان اینکه هرگاه تعدادی مرتکب خلافی شدند؛ نباید به پای نظام نوشت، اظهار کرد: مساله فیش‌های حقوقی نامتعارف را نیز نباید به کل نظام ربط داد و مردم را ناامید کرد.

آیت‌الله اسلامیان با اشاره با اشاره به اینکه تداوم نبرد حق و باطل تا روز قیامت است و این نبرد در همه عرصه‌ها نمود پیدا می‌کند، گفت: باید خود را در همه عرصه‌ها مجهز کنیم چراکه دشمن تلاش دارد تا در مسیر تحقق اهداف الهی و اسلامی مانع ایجاد کند.

وی جنگ فرهنگی را از مهم‌ترین میدان‌های نبرد حق و باطل عنوان کرد و ادامه داد: اهمیت این موضوع می‌طلبد تا با ارزیابی شرایط مطلوب فرهنگی و شرایط فعلی خود را در برابر چنین نبردی مجهز کنیم.

نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری  بصیرت‌افزایی را لازمه پیروزی در نبرد فرهنگی دانست و افزود: مردم کشور و استان در این خصوص از بصیرت و آگاهی خوبی برخوردارند.

آیت‌الله اسلامیان خاطرنشان کرد: هر کجا که مشکلی وجود دارد باید از مسئولان به نحو صحیح و با اخلاق خوب رفع آن را مطالبه کرد، درغیراین‌صورت دنبال راهکار دیگری بود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۲۲

29 Dec 2019